Volgers

dinsdag 14 juni 2016

Vintage clothespins on label

Hallo allemaal.

Aangezien de was niet buiten aan de waslijn kan heb ik deze keer de wasknijpers maar eens onder handen genomen.


Heb hiervoor 4 houten wasknijpers genomen en in de gesso gezet, deze even goed laten drogen en daarna wat licht aangezet met distress inkt.
Op een kant een stukje design papier geplakt waarna wat bewerkt met wat bloemen, blaadjes en wat pareldraad.

Om deze tot een mooi geheel uit te laten komen heb ik hiervoor ook een klein labelkaartje gemaakt.

 

Als basis heb ik genomen een label met daarop design papier van Santoro.
Onderaan een strookje kant geplakt met daarop parelband.
in het midden een stukje jute met ribbelkarton met daarop een plaatje van Studio Light.
Bovenaan nog een stukje kant en het labelkaartje is klaar voor de wasknijpers te bevestigen.

Creatieve groetjes en tot de volgende keer.

Jolanda



3 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda ,
    Wat een leuk idee die zijn echt schitterend .
    Vintage kaart is super mooi met de spelden .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    wat leuk dat je volger bent geworden, ik heb me ook bij jou aangemeld..
    Je maakt echt hele mooie creaties!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda,
    wat leuk dat je volger bent geworden, ik heb me ook bij jou aangemeld..
    Je maakt echt hele mooie creaties!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen