Volgers

zaterdag 4 juni 2016

By the sea

Hallo Allemaal,

Deze keer een zomers kaartje wat ik hier op het blog nog niet heb laten zien.


Als basis craft en donkerblauw cardstock aangezet met wat gesso.
Het design papier is van graphic45.
Aan de linkerkant twee stukjes touw met een strik en een bedel.
De vierkante mal van Noor design uitgestanst en daar het mooie plaatje van Nellie Snellen op verwerkt.
Daarna dit in zijn geheel in het midden op de kaart geplakt.
Rechtsonder echte schelpjes en een zeester samen met wat sisal en een malletje golfbrekers van Marianne design  tot een geheel opgeplakt.


Over het onderste gedeelte van de kaart de banner van Noor design geplakt met de toepasselijke houten tekst.

Creatieve groetjes en tot de volgende keer.

Jolanda


6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart Jolanda!!
    De plaatjes van Nellie zijnzo mooi hè.
    Leuk die schelpjes aan de onderkant van de tekstbanner!
    Fijne zondag toegewenst.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart in strandthema Jolanda. Lief uitgewerkt vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zie ik hier allemaal schitterende strandkaarten voorbij komen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje, mooie details!
    Lekker thema hè, strand.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Jolanda,

    via via ben ik op jouw blog gekomen en ik heb even rondgekeken. Je maakt hele mooie dingen en daarom ben ik meteen volger geworden zodat ik er niets meer van hoef te missen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen