Volgers

vrijdag 20 mei 2016

Goodbye summer hello autumn

Hallo Allemaal,

Allereerst wil ik beginnen met Giny Bakker en Anita Merode een warm welkom te heten als nieuwe volgers. 

Ditmaal heb ik een herfstkaartje gemaakt, dit omdat het toch nog niet echt zomer wil worden en vond het plaatje zo leuk dat ik er wel een kaartje mee wilde maken.


Voor de basis heb ik gebruikt craft en wit cardstock.
Design papier komt uit de papierblok botanical van Noor design.
Rechts boven een taartrondje geplakt daaroverheen twee stukjes designpapier schuin over elkaar heen geplakt.
Een strook designpapier met de randmal van Noor onderaan de kaart geplakt.
Het leuke plaatje op een stukje ribbel karton in het midden van de kaart geplakt.
Het plakje hout dat ik hier op heb gebruikt komt van de Action, waarop ik een leuke herfst tekst van Noor op heb gestempeld.

Rechts onder een grote bloementoef, links boven een kleine bloementoef.
In deze bloementoefjes heb ik wat sisal en bramen verwerkt.


Nu nog een bronzen hoek van scrap unlimited erop voor de afwerking. 

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

Creatieve groetjes,

Jolanda 


                                                                                                                                                                                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten