Volgers

zaterdag 28 mei 2016

For someone special

Hallo allemaal

Vandaag deze labelkaart op mijn blog geplaatst die ik een tijdje geleden heb gemaakt maar nog niet hier heb laten zien.


De basis is gemaakt met de mal van Dutchdoobadoo de mirror label.
Bij het maken van deze kaart zijn alle materialen die ik gebruikt heb telkens met gesso bewerkt voor dat ik deze op de kaart plakte. 
Ben begonnen met craft met daarop design papier van Noor uit het blok Floral.
Boven in een taartrondje en de sterdoily van Noor design.
Daarna de twee kleinste labels uit de mal van Dutchdoobadoo uitgesneden uit craft en designpapier waarna ik deze twee labels geplakt heb op een stuk design papier, dit geheel daarna op de grote labels geplakt.
Over het midden een recht stuk design papier met daaroverheen crepelint geplakt.
De vierkante mal van Noor uitgestanst uit craft met in het midden het plaatje uit het papier blokje Pictures and papers van Noor design.
Dit geheel in het midden van de kaart geplakt.
Wat filmstrips in het zwart uitgestanst  en bij het plaatje verwerkt met wat zwarte vlinders, ook van Noor.
Links onder nog een bloementoef met de banner en een tekststempel van Noor design.


Voor de verdere afwerking bovenaan de labels nog wat strikken gemaakt, een van jute touw en een van organza.

Bedankt voor je bezoekje.

Creatieve groetjes en tot de volgende keer.

Jolanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten