Volgers

zondag 9 juli 2017

Verjaardagskaart

Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik dit kaartje wat ik had gemaakt voor de verjaardag van onze kleinzoon.


Voor de basis heb ik genomen de vlaggenmal van Dutch Doobadoo.
Deze mal heb ik staand gebruikt, deze overgetrokken op zwart cardstock met daarop craft cardstock.
Op deze basis designpapier van de winkel met de A.
Alle randen beïnkt en met de paper distresser bewerkt.
Links bovenaan de viewmastermal van Noor geplakt, daarna een stukje designpapier gescheurd met daaronder de randmal van Noor design geplakt.
In het midden uit zwart cardstock een vintagemal Noor design geplakt met daarop verhoogd het plaatje van Nellie Snellen.
De tekststempel van de clearstempelset van de babyserie van Noor.
Gestempeld op craft en met witte embossingpoeder en verhit met de heattool, wat hier goed tot zijn recht kwam.
De vlagenlijn zelf geknipt met daarop de houten letters van Craft Sensations.
In het midden een banner met gefeliciteerd  met een houten 4 er boven.
De baksteentjes van Dutch Doobadoo heb ik bewerkt met de nieuwe en gave distres oxide inkt van Tim Holtz.

Creatieve groetjes,

Jolanda

3 opmerkingen:

  1. Je hebt er een leuke stoere jongenskaart van gemaakt Jolanda. Leuk om de bakstenen van het plaatje terug te laten komen op de kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maak je prachtige kaarten complimenten groetjes manel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wwt een geweldige kaart, heel mooi en leuk de letters erbij. Een persoonlijk kaartje is altijd leuk!
    Groetjes Carolone

    BeantwoordenVerwijderen