Volgers

woensdag 24 mei 2017

Geboorte kaart

Hallo allemaal,
Vandaag na een lange tijd weer eens een kaartje gemaakt en op het blog gezet



Omdat er deze week bij de overburen een jongetje is geboren,zat ik meteen in de move.
Heb de basis gemaakt met een mal van dutchdoobadoo  die ik nog niet had gebruikt. 
Daarop een stuk designpapier van de action.
Het leuke vintageplaatje is van Nellie Snellen.  
Die vind ik helemaal geweldig, zo'n mooie vintage kleuren.
Plaatje is verwerkt op een Noor design mal.
Verder heb ik de noor design stempels gebruikt,wat een leuke teksten zijn dit.
Onderaan heb ik zelf een vlaggenlijn gemaakt met daarop de naam.in houtem letters .
Verder het kaartje afgewerkt met een strik met daaraan een houten hobbelpaardje aan een kettingje.
Ga hem van de week even brengen met een klein kadootje geniet allemaal van een lang weekend  en het zonnige weer.

Creatieve groetjes en tot de volgende keer 

Jolanda 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten