Volgers

woensdag 1 maart 2017

Geboorte kaartje 4

Hallo allemaal,



Vandaag hier op mijn blog een ouder geboortekaartje.
Deze heb ik gemaakr voor de geboorte van onze jongste kleindochter.
Maar ze zal niet lang meer de jongste zijn eant over ongeveer 8 weekjes krijgt ze er een broertje bij.
Wat word dit weer spannend!!

Kaartje is gemaakt met noormallen en noorpapier plaatje weet ik niet meer waar het vandaan komt maar vond het zo.lief. 
Tussen de bloemen.onderin heb ik nog een geluksengeltje van gips geplakt voor het portie geluk.
De naam van houten letters erop.geplakt en mijn kaartje was klaar.
Even een tip de houten letters zijn nu verkrijgbaar bij de discounter met de A. In de kleuren zwart wit en hout. 
Iedereen een fijne avond .
Creatieve groetjes Jolanda 

4 opmerkingen:

  1. Prachtig deze babykaart Jolanda. Alles past perfect bij elkaar. Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh....wat spannend allemaal bij jullie!
    Dit kaartje is heel erg leuk Jolanda....en er zal er snel nog een volgen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Diny het is zeker allemaal spannend. En kaartje zal er zeer zeker opkomen heb al.paar ideetjes dat is handig als je weet wat het word. Groetjes Jolanda

      Verwijderen