Volgers

zondag 20 november 2016

Kerstkaart - winterwool

Hallo Allemaal.

Vandaag plaat ik hier 2 kerstkaartjes van de Scrap and Chat van Janet Blauw.

Ook dit is weer een leuk model kerstkaart.


En eindelijk kwamen hier mijn plaatjes van Marianne design van pas, er zijn al zoveel voorbeelden mee gemaakt dat ik het lastig vond om er een gepaste kaart mee te maken.
Maar op deze kerstbal kwamen ze perfect uit.
Op het bruine cardstock heb ik design papier gebruikt in het rose en grijs.
Het plaatje geplakt op een doilie van Marianne design.
Verder de kaart afgewerkt met een hoekje,plakparels de rol-up roses mos en takjes van Noor Design.  


 

Ook de hertjes kunnen niet ontbreken, deze met wat mos en sneeuwballetjes onder op de kaart geplakt.
Verder tussen de toeven nog wat sterren en bovenin een zilver belletje.

 

Hieronder dezelfde kaart echter met andere afwerking, hiervoor heb ik het design papier van Studio Light gebruikt.


Ook hiervoor nu geen bruin cardstock maar wit cardstock gebruikt.


Dit alles om eens een indruk te geven van een verandering van een kaart als men met verschillende kleurcombinaties werkt.

Creatieve groetjes en tot de volgende keer.

Jolanda

2 opmerkingen:

  1. Ja idd een heel leuk model ik heb er een verjaardag kaartje mee gemaakt .
    Jouw creatie is fantastisch mooi !!!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei prachtige kaarten! Ik vind die plaatjes ook zo schattig.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen