Volgers

donderdag 25 augustus 2016

Keep it Simple, maar toch leuk!

Hallo allemaal,

De titel zegt het al een simpel kaartje.


Ben hier begonnen met een dubbele basis kaart in het bruin met daarop design papier gemat.

Voor dit kaartje heb ik gebruikt de prachtige mallen en de banner van Noor design.

Hiervoor heb ik een plaatje genomen van Nellie Snellen dat mijn vrouwtje al klaar had liggen voor een ander kaartje, Haha.

Onder de grote mal met het plaatje heb ik designpapier geplakt, eerst afgescheurd en met distres inkt bewerkt waarna ik dit in zijn geheel heb opgeplakt.

Daarna ben ik nog eens even gaan zoeken in de voorraad kast van mijn vrouwtje waar ik nog wat houten figuurtjes tegen kwam.
Ook hier maar weer is gebruik van gemaakt en er een houten gitaartje en taartje bij geplakt.

 

Vond de kaart toch nog wat kaal, weer eens kijken in het magazijntje van mijn vrouwtje daar zag ik nog wat glitter velletjes te liggen met sterretjes en rondjes en deze ook verwerkt op de kaart.

Zo zie je maar iedereen met een beetje fantasie kan een kaartje maken, het was voor mij de eerste keer maar vond het wel geslaagd voor deze keer.

Groetjes van de echtgenoot van Jolanda





Geen opmerkingen:

Een reactie posten