Volgers

zondag 13 maart 2016

Vintage bottle

Hallo allemaal

Vandaag ben ik eens een keer uit mijn comfortzone gestapt, en heb ik geen kaartje gemaakt maar een vintage bottle.


Het betreft hier dus een glazen flesje dat ik gebruikt heb en bewerkt heb met gesso en structuurpasta.
Dit heb ik goed laten drogen en daarna een kantje aan de onder en bovenkant geplakt.
Vervolgens heb ik deze fles behandeld met glimmermist.
Daarna symmetrisch roosjes geplakt met daar tussen een stukje parelkoord, gestanste blaadjes en wat sisal.
Voor de afwerking een vlinder gestanst met daarop een engeltje van gips.

Tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Jolanda.
  

2 opmerkingen:

  1. Wauw Jolanda, jij bent van alle markten thuis!
    Leuk idee om zo'n flesje eens gezellig op te pimpen.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat mooi Jolanda, wat mij betreft mag je vaker buiten je comfortzone gaan...hihi. Een práchtig decoratief flesje is het geworden, ik ben er weg van :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen