Volgers

woensdag 13 januari 2016

Tweeling

Geboorte kaartje voor een tweeling.

Vandaag laat ik jullie de dutch swing card art zien.


Voor deze kaart ben ik ik begonnen met wit cardstock en design papier.
Aan de zijkanten heb ik de randmal van Joy gebruikt [ nr. 6002-0366 ]
In het midden de favoriete mal van Marianne Design gebruikt [ nr. LR0376 ]
Volledig in het wit gestanst en geembost en verhoogd opgeplakt.
De kaart daarna afgewerkt met aan de zijkanten kant en lint.
De roosjes zijn gemaakt met de mallen van Marianne Design en Joy.
Onder de roosjes nog een paar klimop blaadjes van een klimop mal en afgewerkt met kleine pareltjes.

Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.

Creatieve groetjes Jolanda. 


4 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda
    Wat is dit een schitterende kaart en wat zijn je zelfgemaakte bloemen mooi en ik zie dat leuke pareldraad ook........zucht, ik ben er weg van!
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoes van een kaart. Zo mooi gedaan Jolanda en dat lieve plaatje in het midden is echt een schatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW!!!! Wat een bjoetie....zucht!!

    Fijne zondag.
    liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen